Виробнича програма підприємства

Розрахунок

Структура Дільниці благоустрою КП “Затишне місто”

ПЛАН ВИКОРИСТАННЯ КОШТІВ
Поточні видатки
Елементи витрат ФАКТ НА 2019 рік ПЛАН на розрахунковий  рік відхилення %
оплата праці 15 288 669,15 72 906 397,48 476,9
нарахування на оплату праці 3 363 507,21 16 039 407,45 476,9
предмети, матеріали, обладнання та інвентар в т.ч.: 11 650 697,65 42 776 170,94 367,2
сипучі матеріали 1 004 735,89 1 500 000,00 149
матеріали для дільниці благоустрою 1 054 715,00 16 000 780,02 1517
матеріали для притулку безпритульних тварин 566 414,65 2 399 441,00 424
матеріали та запчастини для автотранспортної дільниці 997 922,15 6 822 130,00 684
ПММ 8 026 909,96 16 053 819,92 200
оплата послуг крім комунальних в т.ч.: 1 770 800,00 1 789 200,00 99
автопослуги 180 000,00 250 000,00 139
оренда приміщень 119 400,00 119 400,00 100
послуги з ремонту авто (ТО) 300 000,00 400 000,00 133
Послуги з ремонту і тех. Обслуговування трансформаторів. 18 000,00 18 000,00 100
медогляд огляд працівників 99 000,00 99 000,00 100
навчання з охорони праці 15 000,00 15 000,00 100
виготовлення паспортів для пам’ятників історії 160 000,00 0
Обслуговування комп’ютерної техніки та ПЗ 52 000,00 52 000,00 100
послуги з зимового утримання доріг 600 000,00 600 000,00 100
інші послуги 48 000,00 48 000,00 100
послуги з обслуговування пляжу 26 600,00 35 000,00 132
відшкодування комунальних послуг 52 800,00 52 800,00 100
охорона новорічної ялинки 100 000,00 100 000,00 100
водопостачання і водовідведеня 192 000,00 192 000,00 100,0
електроенергія 523 200,00 523 200,00 100,0
теплопостачання 273 000,00 273 000,00 100,0
інші поточні видатки (ПДВ) 3 799 215,59 17 789 160,98 468,2
ВСЬОГО ПОТОЧНІ ВИДАТКИ 36 861 089,60 152 288 536,85 413,1
Директор КП “Затишне місто” В.В. Коріневський
Головний економіст А.М. Мкртчян

Комунальне  підприємство  “Затишне  місто” Павлоградської міської ради

ЗВІТ за  2018 рік

Підприємство належить до комунальної власності міста, підпорядковане Павлоградській міській раді.

Стратегічна мета

Позачерговою метою створення підприємства є виконання робіт з утримання та ремонту об’єктів благоустрою.

Головна мета: забезпечити зручну, комфортну та безпечну життєдіяльність людини на території міста.

Основний вид діяльності підприємства – благоустрій, утримання, охорона і експлуатація його елементів, підтримання чистоти, прибирання територій і вулиць, утримання, захист та знесення зелених насаджень.

Основним напрямком діяльності КП «Затишне місто» ПМР є:

– Чищення дренажних каналів і водостоків;

– Догляд за декоративними насадженнями;

– Утримання малих архітектурних форм;

– Утримання притулку для бездоглядний тварин;

– Послуги з видалення рідких та твердих відходів;

– Утримання міських пляжів;

– Утримання доріг;

– Утримання та поточний ремонт штучних споруд та конструктивів.

 

Головні завдання та досягнення підприємства у 2018 році

 

Найменування робіт Об’єми виконаних робіт Кількість обслуговуваних об`єктів
1 – утримання автобусних зупинок (супутні роботи: прибирання, підмітання, чистка від об`яв, чистка від снігу, посипка, поточний ремонт, монтаж/демонтаж) 23 шт. (щоденно) 107 шт.
2 – чистка бордюрного каменю (ручна, механічна) 411,7 км
3 – чистка урн (ремонт, фарбування) 80 шт. (щоденно) 247 шт.
4 – поточний ремонт доріг (гарячий, холодний асфальт) 1 279,8 м2
5 – покіс узбіччя доріг, парків, скверів, бульварів 253,43 га 115 га парки
6 – заготівля і складування протиожеледних матеріалів Сіль – 276 т.

Шлак – 332 т.

Пісок – 1272 т.

Золошлак – 600 т.

7 – чистка доріг від снігу, посипка протиожеледними сумішами 19 765 км 367 км
8 – чистка, закриття люків дощоприймачів, колодязів  (мул, грязь, лід) 278 шт. 522 шт.
9 – чистка відкритого каналу (сміття, мул, лід), поточний ремонт, обкіс, видалення порослі) 4,1 км 12,9 км
10 – шибера (запобігання від підтоплення) очищення, покіс, видалення порослі, ремонт 18 шт. 18 шт.
11 – мости, пішохідні мости, віадуки (обстеження, поточний ремонт, покіс, видалення порослі, підмітання) 7 шт. 7 шт.
12 – валка сухостійних та аварійних дерев 454 шт.
13 – обрізка, розпил, підняття крони дерев 2 071 шт.
14 – вирубка порослі вздовж доріг, парків, скверів 4 618 м2
15 – посадка дерев, кущів, троянд  (супутні роботи: викопування ям, полив, підживлення, обробка від шкідників, обрізка, укриття на зиму) 1040 шт.
16 – висадка розсади квітів, канн, (супутні роботи: підготовка ґрунту, придбання та доставка, висадка, полив, рихлення, видалення сухих стебел ) 29 930 шт. Клумби – 6 613 м2
17 – вивезення стихійних звалищ 454 м3/15 шт.
18 – поточний ремонт пам’ятників (супутні роботи: прибирання, підмітання, покіс, видалення порослі, висадка клумб) 8 шт. 17 шт.
19 – обслуговування дитячих майданчиків 18 шт. 18 шт.
20 – поточний ремонт, фарбування лав (монтаж/демонтаж) 69 шт.
21 Притулок для тварин (відловлено собак , стерилізовано, передано в добрі руки) відловлено – 236 голів

стерилізовано – 35 голів

віддано в добрі руки – 110 собак

Оброблено 311 звернень громадян, котрі надійшли з виконкому після прийомів міського голови та його заступників.

Ще додатково оброблено 1201 звернення від підприємств, організацій та громадян міста.

Диспетчерами підприємства було прийнято 2984 телефонних дзвінка з питань посипання, очищення та грейдування доріг, пішохідних доріжок і тротуарів. 85 відсотків звернень було виконано.

Підприємство приймало участь в реконструкції Дитячого парку, пров. Голубицького, огорожі парку 1 травня.

Підприємство власними силами за поточний рік виконано:

  • Пофарбовано 32 транспортних засоби;
  • Виготовлено трал для тротуарного катку;
  • Виконаний капітальний ремонт 5-ти транспортних засобів;
  • Обладнаний новий бокс для транспорту;
  • Виготовлений відвал (для зимового утримання) на МТЗ-82 (Білорус);
  • Проведена модернізація відвалу (для зимового утримання) на HYUNDAI H-L-730-7;
  • Проведений ремонт в кімнаті відпочинку водіїв (під час зимового утримання доріг);
  • Виконані наступні роботи в притулку для утримання тварин: реконструкція 27 вольєрів, будівництво 12 нових вольєрів для післяопераційного блоку, поточний ремонт 57 вольєрів, нарощування в висоту 35 перегородок в вольєрах (зварні роботи).

Отримано 12 листів-подяк.

Кадрова політика

Станом на 01.01.2018 р. фактична кількість штатних одиниць становила 148 працівників. За звітний рік було прийнято 74 працівника, звільнено 57 чоловік. Станом на 31.12.2018 р. фактична кількість працівників становить 165 чоловік. Середня заробітна плата по підприємству склала 7188грн..

Всього за рік до підприємства звернулося для працевлаштування 180 осіб, з яких:

74  чол. – прийнято на роботу;

32  чол. – самостійно відмовилось;

74  чол. – відмовлено за станом здоров’я та з інших вагомих причин (наприклад: відсутність військових білетів).

В літній період на підприємстві відпрацювало 118 школярів.

Показники роботи підприємства

В 2018 році з міського бюджету виділено підприємству 29,760 млн.грн., з них на поточні видатки 29,090 млн.грн., на капітальні видатки 670 тис. грн.. Відсоток виконання виділених коштів склав 99,9%.

За рахунок виділених капітальних коштів було придбано:

  • Тротуарний каток – 498 тис. грн.;
  • Саджанці 125 дерев та 918 кущів, в т.ч. 855 троянди – 135 тис.грн.;
  • Автомобільний причіп – 29,5 тис.грн.;
  • Кондиціонер для притулку – 7,6 тис.грн..

У рамках програми підтримки комунальних підприємств в 2018 році підприємству надано фінансову підтримку в розмірі 1,694 млн.грн.. Фінансову підтримку направлено на:

  • Сплату екологічного податку – 970,3 тис.грн.;
  • Придбання запчастин для капітального ремонту бульдозера – 519,8 тис.грн.;
  • Придбання відвалу для прибирання снігу – 140,0 тис.грн.;
  • Придбання основних засобів для притулку для безпритульних тварин (мікроскоп, шафа медична, стерилізатор повітряний, апарат високочастотний хірургічний, генератор) – 63,9 тис.грн..

За звітний рік проведено:

  • 27 відкритих торгів;
  • 35 допорогових закупівель;
  • 5 переговорних процедур.

Укладено 481 договір.

В звітному періоді всі поточні податки та збори були сплачені в строк та у повному обсязі.

Всього сплачено податків та зборів 9725,8 тис.грн., з них до місцевого бюджету 2831,5 тис.грн.. В тому числі по видам:

  • Екологічний податок – 1453,4 тис.грн.;
  • Податок на додану вартість – 3046,6 тис.грн.;
  • Податок на землю – 112,6 тис.грн.;
  • Податок на прибуток – 27,8 тис.грн.;
  • Податок з доходів фізичних осіб – 2182,4 тис.грн.;
  • Військовий збір – 185,0тис.грн.;
  • Єдиний соціальний внесок – 2718,0 тис.грн..

За звітний рік дохід від реалізації послуг склав 33715,9 тис.грн., в т.ч.:

1.Господарська діяльність 3923,3 тис.грн., в т.ч.:

  • Захоронення ТПВ – 2691,2 тис.грн.;
  • Видалення рідких відходів – 411,8 тис.грн.;
  • Транспортні послуги – 644,9 тис.грн.;
  • Оренда – 70,7 тис.грн.;
  • Ремонт доріг – 20,0 тис.грн.;
  • Вивіз сміття – 84,7 тис.грн..

2.Бюджетні асигнування 29792,6 тис.грн.

Головні проблеми підприємства

Одною з головних проблем підприємства є податковий борг, який на початок 2019 року склав 6,3 млн.грн. в т.ч.: 2,5 млн.грн. – тіло податкового боргу, 3,8 млн.грн. – пені та штрафні санкції.

Податкова заборгованість була утворена в період з 2012 р. по 2015 роки за рахунок неможливості підвищення тарифів на вивіз та захоронення ТПВ.

Друга проблема.

Неможливість в повному обсязі привести тарифи на захоронення твердих побутових відходів до економічно обґрунтованих. Рішенням виконкому ПМР від 26.12.2018р. № 938  відкориговано тарифи на захоронення ТПВ тільки в розрізі збільшення ставки екологічного податку, а інші складові тарифу, котрі складають 51% від повної собівартості тарифу, це витрати на оплату праці, паливно-мастильні матеріали, запасні частини, адміністративні та загальновиробничі витрати, залишені без змін на рівні 2014 року. Наприклад, дизельне паливо закладене на рівні 15,50грн./л., зараз 29,00грн., Заробітна плата з 2014 року підвищилась більше 90% і т.д.

Для приведення тарифу на послуги з захоронення ТПВ до економічно обґрунтованого необхідно виконання постанови НКРЕКП  № 467 від 04.04.2017р. «Про затвердження ліцензійних умов провадження діяльності з захоронення побутових відходів». А саме підприємство не має можливості виконати/забезпечити виконання деяких підпунктів 10,11,12, 14,16 пункту 4.1 постанови: місце провадження діяльності має бути захищене від затоплення зливовими та талими водами, забезпечити не потрапляння/не проникнення фільтрату у підземні та поверхневі води, провадити зволоження полігона/звалища у пожежонебезпечні періоди, здійснювати дегазацію полігону/звалища. Та не має можливості забезпечити наявність підпунктів 5,6,7,9,10 пункту 4.2 постанови: гідротехнічних споруд від затоплення зливовими та талими водами, протифільтраційного екрану з коефіцієнтом фільтрації води не більше 10-9, дренажної системи для збирання та відведення фільтрату, системи збирання та вилучення біогазу, огорожі. Виконання вищевказаних підпунктів потребують значні фінансові вливання, а деякі з них зовсім неможливо виконати так як міський полігон виник в 1960 році на місці стихійного звалища на території кар’єру суглинків.

Третя проблема.

Відсутність достатньої кількості працівників для надання більш якісного та більшого об’єму послуг з утримання та поточного ремонту об’єктів благоустрою. Проблема у відсутності достатньої кількості коштів в міському бюджеті на виконання даних робіт.

У звітному році середньооблікова чисельність працівників на підприємстві склала 150 чоловік (фактична на кінець року 165 чол.) профінансовано на поточні видатки 29,090 млн.грн.. Результати попередніх розрахунків проведених підприємством вказують, що для надання послуг з благоустрою в достатній кількості та якості на всій території м. Павлоград необхідна чисельність штату повинна складати приблизно 900 чоловік, а фінансування на рік – 150млн.грн..

Четверта проблема

Відсутність накриття під сипучі матеріали для зимового утримання доріг і не тільки. Посипка доріг в зимовий період сухими сумішами призведе до економії самої суміші, економії ПММ та економії фонду праці. Вартість будівлі накриття становить 450-600 тис.грн.

П’ята проблема

Відсутність самоскидів(а) вантажністю 10-30тон.

 Проведення перевірок

У 2018 році на підприємстві здійснено 6 перевірок. Перевірки здійснювали:

– Головне управління Держпраці у Дніпропетровській області – перевірка стану охорони праці;

– ГУ ДФС у Дніпропетровській обл. – перевірка стану збереження майна;

– Павлоградський ОМВК – перевірка стану військового обліку;

– Фінансове управління ПМР – перевірка обґрунтованості та правильності надання розрахунків на отримання бюджетних коштів;

– Павлоградська інспекція з праці – опитування по заяві;

– Товариство з обмеженою відповідальністю «Аудит-Інвест Україна»

Основні напрямки перевірки: правильність укладання договорів; нарахування заробітної плати; нарахування амортизації в т.ч. на основні засоби, які були передані до статутного фонду підприємства; нарахування податку на додану вартість; податок на прибуток.

Висновок аудиторської перевірки: Підприємство здійснює нарахування заробітної плати, амортизації, податку на додану вартість згідно чинного законодавства.

 

Плани на майбутній рік

З 01 квітня 2019 року збільшити чисельність робітників з благоустрою на 20 чоловік для надання більшого об’єму послуг. На весняно-літній період, піч час зростання трави, прийняти косарів в кількості 10 чоловік. Кошти на збільшення штатної чисельності закладені в бюджетному запиті та планах використання на 2019 рік.

Відкриття додаткових дільниць з благоустрою в мікрорайонах міста та наповнення їх робітниками.

Реконструкція каркасу Новорічної ялинки.

 

Адреса та телефони підприємства

Підприємство знаходиться за адресою: м. Павлоград, вул. Центральна, 77.

Телефон для контактів: 066 085 35 77

e-mail: zmisto@ukr.net

Особистий сайт підприємства: http://zmisto.dp.ua

 

Директор КП «Затишне місто»   В.В. Коріневський